Κυριακή, 3 Νοεμβρίου 2013

Γεια σας και πάλι κορίτσια❣❣

Ξέρω οτι  άργησα να κάνω ποστ αλλά είχα μια πολύ φορτωμένη βδομάδα με την σχολή.

Ας μπούμε στο θέμα όμως :)

Η ισιωτική μου, η προηγούμενη απο αυτήν μια μέρα απλά δεν άνοιγε…… οπότε δεν είχα ισιωτική για κάποιο καιρό!
Τις προάλλες πήγα στον Κωτσόβολο να κοιτάξω ισιωτικές, και η κοπέλα που ήταν εκεί μου έδειξε αυτήν που πήρα και μου είπε οτι είναι πολύ καλή, οτι την έχει και εκείνη, και οτι γενικά οι περισσότεροι την προτιμούν, σε σχέση με αυτές που ήταν εκεί. Και έτσι μιας και που ήταν ίδια μάρκα με την προηγούμενη που είχα, και φτάνει και μέχρι 220 βαθμούς, που χρειάζονται τα μαλλιά μου για να ισιώσουν καλα και να κρατήσουν, αποφάσισα να την πάρω.
Ας μπούμε λίγο πιο αναλυτικά στο τι είναι φτιαγμένη να κάνει αυτή η ισιωτική...
στο site λοιπόν της εταιρίας λέει:

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

• Επαγγελματικό ίσιωμα και styling
• Floating Plate με σύστημα Perfect Fit για τέλεια εφαρμογή στα μαλλιά με αυτορυθμιζόμενο ύψος
• Τεχνολογία Ceramic για ομοιόμορφη μετάδοση θερμότητας
• Ψηφιακή οθόνη
• PTC heater για ταχύτατη προθέρμανση(120 ºC σε 50 δευτ.) και σταθερή θερμοκρασία
• Χρονοδιακόπτης ασφαλείας για αυτόματη διακοπή λειτουργίας

Λοιπόν, αυτή η ισιωτική στον Κωτσόβολο κάνει 32 ευρώ αν θυμάμαι καλα, στο site τους κάνει 26 ευρώ αν την πάρετε μέσω ίντερνετ, και μπορείτε να βάλετε με 10 ευρώ 4 χρόνια εγγύηση με αντικατάσταση.
Που σημαίνει οτι άν χαλάσει παίρνετε αμέσως καινούρια, η αν καταργηθεί το μοντέλο παίρνετε το αμέσως επόμενο.(μέχρι 4 αντικαταστήσεις)

Συνολικά έδωσα λοιπόν 42 ευρώ!

Είμαι πολύ εντυπωσιασμένη με αυτήν την ισιωτική. Είναι η πρώτη φορά που ίσιωσα τα μαλλιά μου σπίτι και ήταν όπως είναι όταν μου τα ισιώνουν στο κομμωτήριο. 

Μπορείς να ορίσεις την θερμοκρασία στους 120/140/160/180/200/220 βαθμούς.

Σε ένα λεπτό το πολύ είναι έτοιμη για χρήση, έχει φωτάκι κόκκινο που αναβοσβήνει όσο ετοιμάζεται και όταν είναι έτοιμη μένει αναμμένο, δίπλα από την θερμοκρασία που έχετε επιλέξει.
Έχει πλάκες που ανεβοκατεβαίνουν όσο πιέζεις την ισιωτική, όπως λέει για τέλεια εφαρμογή στα μαλλιά! Επίσης η κοπέλα εκει μου είπε οτι απο ένα σημείο της ισιωτικής(δείτε φωτογραφιές), βγαίνουν ιόντα όταν τα ισιώνεις για να μην φριζάρουν τα μαλλιά, αλλά δεν το είδα αυτό στο site οπότε δεν μπορώ να σας πω σίγουρα!

Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένη με την ισιωτική αυτη, και πιστεύω οτι αφού ισιώνει τα μαλλιά μου, θα ισιώσει και πολλά από τα δικά σας.

Σας την συστήνω σίγουρα!

Δείτε και μερικές φωτογραφίες:

IMG_2707IMG_2708IMG_2711

Να το σημείο που βγαίνουν τα ιόντα που μου είπε η κοπέλα! (αν ισχύει)

IMG_2713

IMG_2710



Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ και να το βρήκατε χρήσιμο!
Τα λέμε στο επόμενο!

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου