Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

Γεια σας κορίτσια, μετά από πολύ καιρό…. Γελαστούλης

Ελπίζω να είστε όλες καλά!

Θα σας μιλήσω με λίγα λόγια για να μην σας κουράσω μιας και που δεν χρειάζεται ! Γελαστούλης

Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι στο θέμα με το Youtube, δεν το έκανα μόλις μου ήρθε απλά το σκεφτόμουν καιρό και αποφάσισα έτσι να κάνω όλα μου τα βίντεο απόρρητα!
Οι λόγοι για τους οποίους έγινε αυτό είναι οι εξής, λάμβανα πολλά και άσχημα μηνύματα και σχόλια, παντού όχι μόνο στο Youtube, όπως όλες μας άλλωστε. Τέλος πάντων με λίγα λόγια κουράστηκα, τα βίντεο μου δεν ήταν ουσιώδη, ξέρω ότι άρεσα σε πολλές από σας και γιατί και επειδή μου αρέσει κιόλας δεν θέλω να αφήσω αυτόν τον κλάδο τελείως! Αποφάσισα για κάποιο καιρό που δεν ξέρω για ποσό, να ασχοληθώ και να προσπαθήσω να γίνω καλή στο Blogging, που ήθελα έτσι και αλλιώς πολύ καιρό να γίνει, να μην χαθούμε κιόλας βρω κορίτσια, και μόλις καταφέρω να πάρω μια καλή κάμερα για να με βλέπετε όσο καλυτέρα γίνεται τότε θα ξανά ξεκινήσω βίντεο Γελαστούλης 

Αυτή είναι η ιστορία μου στην ουσία, τίποτα τρομερό και σημαντικό, απλά ένιωσα την ανάγκη να σας πω αυτά πριν ξεκινήσω το blogging κανονικά όπως πριν Γελαστούλης ελπίζω να μην είμαι μονή μου άδω, να με παρακολουθείτε μερικές έστω… και ελπίζω να έχουμε μια όμορφη συνεχεία Γελαστούλης

Προς το παρόν, καλό απόγευμα να έχετε! Τα λέμε αύριο Γελαστούλης

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου