Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

thisorthat
Γεια σας κορίτσια και σήμερα…
Ελπίζω να είστε και πάλι όλες καλά.

Στο σημερινό ποστ όπως βλέπετε θα κάνω το This, That or Else Beauty Tag, στο όποιο με έκανε tag η όμορφη Κατερίνα από το κανάλι: http://www.youtube.com/user/ballarinaki94?feature=watch.


1.Sephora ή Hondos center;
Hondos center με χίλια!
2.Too faced ή Benefit;
Αν και δεν έχω κανένα προϊόν από καμία τους, θα πω Benefit!
3.Radiant,Erre Due ή Seventeen;
Seventeen! Δεν αποχωρίζομαι ποτέ τα μολύβια χειλιών μου από την Seventeen!
4.Αφροντούζ ή αφρόλουτρο;
Αν γινόταν συνέχεια, αφρόλουτρο φυσικά!
5.Body butter ή Body lotion;
Body lotion, γιατί είναι πιο ελαφριά!
6.Κρεμοσάπουνο ή κλασσικό σαπούνι;
Πάντα κρεμοσαπουνο :)
7.Νύχια μακριά ή κοντά;
Νύχια μ’αρέσουν τα μακριά, κυρίως τα προτιμώ βαμμένα, αλλά τα δικά μου είναι ως επί το πλείστον κοντά!
8.Online shopping ή βόλτα στα μαγαζιά;
Αν δεν έχει πολύ πολύ κόσμο βόλτα στα μαγαζιά, αλλιώς online shopping :)
9.Μονές σκιές ή παλέτες;
Παλέτες !
10.Αγαπάς κοντά ή μακριά μαλλιά;
Λατρεύω τα μακριά μαλλιά, και μόνο αυτά :)
11.YSL,Dior ή Estee Lauder;
Νομίζω ότι η Dior με ελκύει πιο πολύ από όλες, αλλά και πάλι δεν έχω τίποτα από καμία τους.
12.Glowbox,Cherrybox ή Beautytestbox;
Δεν τα έχω δοκιμάσει όλα, αλλά θα πω BeautyTestBox, γιατί μου αρέσουν περισσότερο οι μάρκες τους.
13.Υγρό ή gel eyeliner;
Συνηθίζω να χρησιμοποιώ υγρό, αλλά και το gel είναι πολύ εύκολο στην εφαρμογή!
14.Ηλεκτρική ή κλασσική οδοντόβουρτσα;
Κλασσική :)
15.Σφουγγάρι ή λούφα;
Λούφα!
16.Χωρίστρα στην μέση ή στην άκρη;
Στην άκρη!
17.Από αξεσουάρ προτιμάτε να φοράτε σκουλαρίκια,βραχιόλια ή δαχτυλίδια;
Δαχτυλίδια φυσικά!
18.Ματ ή shimmer σκιές;
Όταν είχα ξεκινήσει με το μακιγιάζ λάτρευα τις shimmer, τον τελευταίο χρόνο όμως έχω κολλήσει με τις ματ!
19.Ηλιοθεραπεία ή όχι;
ΟΧΙ!!!
20.Χτενίζεστε στο κομμωτήριο ή στο σπίτι;
Σπίτι φυσικά!
21.Θέλετε να κάνετε τατουάζ ή όχι;
Θέλω, αλλά δεν έχω αποφασίσει που και τι ακόμα!
22.Πέρα από τα τρυπημένα αυτιά θέλετε να κάνετε ή έχετε κάνει αλλού piercing;
Δεν έχω άλλου, και ούτε σκοπεύω να αποκτήσω:)
23.Αν έχετε λεφτά για ξόδεμα παίρνετε ρούχα ή καλλυντικά;
Καλλυντικά!
24.Όταν κάποιος θέλει να σου πάρει κάποιο καλλυντικό δώρο θες να γνωρίζεις τι ή τον αφήνεις να επιλέξει μόνος του;
Δεν θέλω να γνωρίζω απαραίτητα, απλά θέλω εκείνος να με γνωρίζει ώστε να πάρει κάτι που θα μου αρέσει!
25.Πας σε κέντρα αισθητικής για κούρα ομορφιάς,μασάζ κλπ ή χαλαρώνεις σπίτι σου με ποδόλουτρο και μάσκες ομορφιάς;
Σπίτι μου φυσικά! :)


Ελπίζω να βρήκατε ενδιαφέρον αυτό το ποτ!
Τα λέμε στο επόμενο!
Να έχετε και πάλι ένα όμορφο βράδυ :)

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου