Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

!Νέα! ΒΒ Cream της Maybelline.
DREAM PURE BB 8-in-1 BB Cream.

Πηγαίνοντας λοιπόν στα Hondos Center του Περιστερίου για άλλη μια φορά, αντικρίζω την νέα
BB Cream από την Maybelline:



Μου γυάλισε όπως θα φανταστηκατε αφού είχε την κλασσική τιμή 10 ευρώ, η για την ακρίβεια 9,95 ευρώ.
Αρχικά σκέφτηκα οτι δεν θα μου αρέσει αφου δεν μου αρεσε και η πρωτη που είχαν βγάλει.
Όμως μετά σκέφτηκα οτι για να έχουν βγάλει καινούρια ίσως να είναι βελτιωμένη, όπως και στην περίπτωση της Garnie.

Έτσι, παίρνω το tester στο χρώμα light, το πιο ανοιχτό απο τα δύο που είχε (medium ήταν το άλλο)
και το δοκιμάζω στο χέρι μου.

Η αίσθηση που μου άφησε ηταν πολυ ωραία, συν το γεγονός οτι ήταν και καλυπτική, και οτι ήταν ανοιχτόχρωμη αλλά χωρίς κίτρινους υποτόνους. 

Κοιτάχτε λοιπόν τις φωτογραφίες που ακολουθουν και πείτε μου την γνωμη σας.

Την έχετε δοκιμάσει εσείς; Θα ενδιαφερόσασταν να την δοκιμάσετε;




 Mετά απο αυτήν την πούδρα, το παρακάτω αποτέλεσμα :)



Συνεχίζοντας λοιπον με την BB Cream εχω να προσθεσω και κάτι άλλο,

στην συσκευασία πάνω λέει οτι κάνει τα παρακάτω:
  1. Καλύπτει ατέλειες
  2. Βοηθα στην πρόληψη απέναντι στα σπυράκια ( υποθετω οτι αυτο το λέει επειδή έχει 2% Salacylic Acid μέσα, το οποίο με ενθουσίασε όταν το είδα)
  3. Oil-free, δεν γυαλίζει
  4. Μειώνει την εμφάνιση τον πόρων.
  5. Ενισχύει την φυσική ομορφιά του δέρματος.
  6. καλύπτει τις κοκκινίλες
  7. Ενυδατώνει και λειαίνει
  8. Complements skin tone (που για κάποιο λόγο αυτήν την στιγμή δεν μπορώ να μεταφράσω)
Εγώ προσωπικά και στο δικό μου δέρμα μπορώ να πω οτι όλα τα είδα να συμβαίνουν εκτος απο το νούμερο 2 που θα πρέπει να περάσει κάποιος καιρός για να το πω με σιγουριά.
Ξέχασα να αναφέρω και οτι έχει SPF 15!!!!!!!!

Αυτά απο μένα για σήμερα. Αφήστε μου ότι σχόλιο θέλετε :) θα χαρώ να απαντήσω :).  

14 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου