Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013




Μα πόσο τέλειο μπορεί να είναι ένα άρωμα? Από το 1 έως το 1000??? 2.000.000.000......? 

Πεθαίνω.
Πηγή που λέτε στα υπέροχα sephora. Για βόλτα. Ευτυχώς είχα λεφτά μαζί μου. Γιατί μπαίνω μέσα και ήταν μια υπεροχή πωλήτρια, η οποία κρατούσε αυτό το ιδανικό άρωμα στα χεριά της...

Τέλος πάντων πέρα από την πλάκα το έβαλε στο χέρι μου και μου είπε ότι είναι σε προσφορά 30% και αν θέλω να το πάρω γιατί είναι το τελευταίο. 


Της είπα θα περιμένω να περάσει λίγη ώρα μήπως αλλάξει μυρωδιά πάνω μου, και δεν μου αρέσει γιατί τείνουν να το κάνουν αυτό οι κολόνιες πάνω μου...

Περάσαν μερικά λεπτά....Τελικά το πήρα.!!!! άπλα λατρεία!!!!!

Πήρα τα 90ml από 22-23 ευρό, 15-16? Κάτι τέτοιο :) 

Π-Ρ-Ε-Π-Ε-Ι αν περάσετε από sephora τουλάχιστον να το μυρίσετε. Κάντε το για μένα....

Επίσης και το αντρικό της σειράς φάνηκε ωραίο! 


<<PUMA Sync fragrance for women combines sparkling fruitiness with comforting floral scents – a perfect mix to feel confident and get you off your feet. >>


Αυτή είναι η περιγραφή της εταιρίας για την μυρωδιά του :) 

Εγώ θα το περιέγραφα σίγουρα φρουτώδες. όχι όμως υπερβολικά, μπορώ να πω ότι θα συμφωνήσω με την περιγραφή και στη λουλουδάτη αίσθηση που αφήνει.

Ένα καθαρά ανοιξιάτικο-καλοκαιρινό άρωμα :) 




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου